USIĄDŹ NA NASZYM SEDESIE. D:
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Go??
Gość

Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? Empty
PisanieTemat: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptyWto Lut 28, 2012 8:17 pm

Jak w tytule.
Nie lubię gazu i duszę na wszystko kasę, więc tu i ówdzie przezywają mnie inaczej, ale czy to ważne?
Wiedzieliście, że
wikipedia napisał:
...członków narodu żydowskiego, niezależnie od ich wyznania, nazywa się Żydami, natomiast wyznawców judaizmu – żydami.
Istnieją zatem Żydzi niebędący żydami ze względów religijnych. Sytuacja odwrotna nie zachodzi nigdy, gdyż przyjęcie i praktykowanie judaizmu czyni każdego pełnoprawnym członkiem społeczności żydowskiej, zatem każdy żyd jest z definicji Żydem.
?
Pewnie wiedzieliście, samych mądrych ludzi tu poznaję. *kiw*

Ponoć jestem hipsterem, ale to nie prawda. Who the fuck is hipster?
Obiekcje?

@Edit
Po namyśle, macie fotkę. Najaktualniejsza jaką mam, choć właściwie nieaktualna. *lubi zmieniać kolor włosów*
Powrót do góry Go down
Anglia
Kapral
Kapral
Anglia

Liczba postów : 41
Data dołączenia : 24/02/2012

Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? Empty
PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptyWto Lut 28, 2012 9:43 pm

Jaka ładna Litewka. <3 A jaki masz teraz kolor włosów, hmm? :3
HYPSTAA! D:
Powrót do góry Go down
Prusy
Plutonowy
Plutonowy
Prusy

Liczba postów : 58
Data dołączenia : 25/02/2012

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 7:33 am

I hate hipsters. They're TOO MAINSTREAM. :I

A tak w ogóle, to witaj i takie tam. :3
Powrót do góry Go down
Go??
Gość

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 8:45 am

@Anglia Jest trochę ciemniejszy, ale już też nie brązik.

Prusy napisał:
I hate hipsters. They're TOO MAINSTREAM. :I

Ić stont. :<
Powrót do góry Go down
Anglia
Kapral
Kapral
Anglia

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 4:44 pm

Niszczysz sobie włosy. :C
Powrót do góry Go down
Go??
Gość

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 4:48 pm

Włosy? Jakie włosy?
Racja. Po blondzie i żarówiastej pomarańczy z wakacji do tej pory wypadają mi kłaki jak powalone, dlatego teraz stosuję tylko łagodne farby... bynajmniej na razie. :"D
Powrót do góry Go down
Anglia
Kapral
Kapral
Anglia

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 4:50 pm

Nie farbuj sobie wcale, bo potem wyłysiejesz i będzie. :c
Powrót do góry Go down
Go??
Gość

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 4:51 pm

Będę nosić peruki! *thumbs up*
Powrót do góry Go down
Anglia
Kapral
Kapral
Anglia

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptySro Lut 29, 2012 4:53 pm

A tu Ci spada na ulicy i błyszczysz łysinką... Me gusta. D:
Powrót do góry Go down
Ukraina
Starszy Szeregowy
Starszy Szeregowy
Ukraina

Liczba postów : 16
Data dołączenia : 28/02/2012

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? EmptyCzw Mar 01, 2012 12:39 pm

Farbowanie włosów jest spoko c: *też farbuje*
Z jakich farb korzystasz? c:
I w ogóle siema xD
Powrót do góry Go down
Sponsored content

PisanieTemat: Re: Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?   Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'? Empty

Powrót do góry Go down

Chciałem nazwać temat 'Dziam' bo tak mnie wołają, ale co poradzić, że 'The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters'?
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
USIĄDŹ NA NASZYM SEDESIE. D: :: Pozostałości Forumowe :: 
★ Towarzystwo wzajemnej adoracji
-
Skocz do: